Webbplatsfix - När? / av grandebarda

• 4 svar
Webbplatsfix - När?
2008-08-10 kl 23:44

Hallå!Jag har efterlyst lite lappa och laga i trådar och länkar här på sidan.Nu gör jag det igen. Eftersom ni uppmanar era besökare att blogga (skriva Resedagbok o.s.v.) vore det ju bra om externa länkningar till en specifik blogg kunde funka, inte bara till ett specifikt blogginlägg. Dessutom funkar inte användarnamn i bildkommentarer till användaren och ej heller sökfunktionen. Nu är jag fullt medveten om att det har varit och förmodligen fortfarande är semestertider men det blir lite knepigt när ni samtidigt utlyser tävlingar och vill ha ökad interaktion. Annars är detta en trevlig webbplats. Men ni har några lösa trådar att knyppla ihop.
Tack på förhand!
/grandebarda

2008-08-14 kl 07:34

Uppfattar det också på det viset. Fick ett mail från en forummedlem om frågor ang resa i Alsace i Frankrike. Jag har försökt svara via länken. Går inte. Har mejlat mitt svarsbrev till ansvarig här på forumet ( även ringt ) för hjälp att vidarebefordra mailet. Vet ej om det skedde. Känns inte bra att det inte funkar, man vill ju vara artig sant hjälpsam när en forummedlem tar sig tid att maila en fråga. Hur skall man hitta tillbaks till medlemmens mailbox på annat sätt?
För övrigt håller jag med dig grandebarda att det oftast är trevligt på detta forum!

2008-09-01 kl 14:53

Nu har våra programmerare fixat så att det går att länka till en specifik blogg och inte bara till enstaka inlägg. Klicka här så kommer du direkt till din blogg!
http://community.husvagnochcamping.se/blogs/grandebarda/default.aspx
Jag håller med om att det är mycket bättre att bloggen är bygd så. Tack för tipset!
När det gäller kommentarerna och sökfunktionen får du gärna mejla mig och berätta lite mer exakt vad som inte fungerar. Vi vill gärna göra forumet och våra tjänster så bra och användarvänliga som möjligt.
När det gäller mejl från en annan medlem kan personen ha använt sig av "Privata meddelanden". Du får automatiskt en avisering till din e-postadress, men meddelandet finns även under rubriken "Meddelanden" (visas högst upp i det röda fältet när du är inloggad). Kan det vara det du menar?
Ha en bra dag!/JennyPS. Ladda gärna upp flera bilder i era bloggar!

2008-09-03 kl 01:26

Kan jag vara tydligare?När jag går in i mitt fotoalbum, finner en kommentar och klickar på det länkade medlemsnicket kommer jag till en sida med menyerna både till vänster och höger. Samt toppen av sidan. I mitten är det blankt.
Sökfunktionen tycks ha hoppat igång. Jag kan t.o.m sträcka mig till att erkänna att jag möjligen gjorde något fel eller hade för bråttom.
Bra att ni fixade till blogglänken. Tack!
/grandebarda

• 4 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1711 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2022-10

• Husvagn & Camping 2022-09

• Husvagn & Camping 2022-08

• Husvagn & Camping 2022-07

• Husvagn & Camping 2022-06

• Husvagn & Camping 2022-05

• Campingkatalogen 2022

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206