2013-10-05 kl 14:45
|
|
Har ett Electrolux kylskåp i husvagnen av typ amoniak som kylvätska. |
|
2013-10-05 kl 14:45
|
|
Har ett Electrolux kylskåp i husvagnen av typ amoniak som kylvätska. |
|
2013-10-13 kl 13:37
|
|
Tyvärr är det så att brännaren ser ut att fungera men ger ändå ingen effekt .Byte av brännare kan vara det rätta . |
2013-10-13 kl 17:04
|
|
Nu får jag väl erkänna att frågan kanske är lite märkligt formulerad, men men. 0 grader Fahrenheit är ca -18 grader (17 komma någonting för att vara exakt). Så jag antar att att det var i ett land där man använder Fahrenheit som skala att 0 grader Fahrenheit är en lämplig temperatur att hålla för djupfrysta varor. |
|
2014-10-29 kl 17:36
|
|
Fick kylskåpet att fungera ett tag genom att vända det upp och ned. Men vid resa till Sverige i våras började det krångla igen. |
|
2014-10-29 kl 19:51
|
|
Jag hade problem och det fungerade en stund efter särtagning och rengöring sen dåligt efter att kört runt med husvagnen. Det visade sig vara skräp (spånor) i gasolledningen som satte igen strypningen (den lilla brickan). Ett förslag att titta efter. Det är inne i röret och kan vara svårt att se. |
2014-10-29 kl 20:24
|
|
Gul låga är kallare än blå låga, följ Ågren och kolla upp... Det verkar lite som att det inte flyter på riktigt som det ska.. |
|
2014-10-29 kl 21:04
|
|
Har plockat ut det ikväll och ska kolla upp ledningarna. Tack för tipset. |
|
2014-10-30 kl 17:51
|
|
Har nu gjort rent gasolledningarna och brännaren. Tätningen mellan flänsen inne verkar vara helt OK. Men hittade denna "skruv" bakom en liten Aluminiumhylsa. Vad är skruven till? För påfyllning av ammoniak eller någon slags justering?? Bilder finns i mitt album men jag vet inte hur jag visar dom här på sidan. Dom finns här: http://www.husvagnochcamping.se/medlem/?id=181886 |
|
Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!
Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.
6 nr för endast 349kr - klicka här
Här hittar du 640 fristående campingplatser och 767 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.
Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!
Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.