• 11 svar
Medlemssidorna
2005-03-01 kl 22:10

Är det någon mer än mig som tycker att fler av dem som ínloggade på medlemssidorna borde presentera sig lite mera - man är ju nyfiken vem som döljer sig bakom ett namn kör de husbil
el husvagn, typ av dragbil, semester-
mål mm.

2005-03-02 kl 21:31

Hej!
Kör en Citroën xm 2.0 turbo.ct en underbar drag bil med masor av vrid och så drar jag en Bürstner 450tc en vagn som jag tycker mycket om varken för liten eller för stor pasar mej som hand i handske.Så darför välkommnade jag dej Kabefantast i kluben,Citroën kluben!det är altid roligt med ny folk som upptäcker dom bästa bilar att dra med!
Mvh

2005-03-11 kl 22:14

Som medlem i detta forum tycker även jag att man skall bjuda på sej själv. Om man inte vill detta behöver man ju inte anmäla sig som medlem... Det går ju bra att surfa runt ändå. Vore mycket trevligare om man får lite info om medlemmarna, tycker jag! Det måste ju inte bli en hel roman.

2005-03-12 kl 16:59

HEj!
Kör en Knaus 710 som är min fjärde husbil. Började för fyra år sedan, hade husvagn tidigare bor utanför Falköping.
Numera är jag pensionär. Åker på somrarna i europa, mest i tyskland och frankrike, i sommsr till Slovenien, Kroatien, har varit där tidigare.

2005-03-13 kl 16:14

Tycker också att det vore kul att få en liten hint om vem det är som ligger bakom ett namn eller en pseudonym!
Jättekul med lite foton eller i alla fall att få veta vad personen/personerna i fråga har för typ av fordon, resor, erfarenheter etc. Det är ju svårt att skicka mail eller skriva i gästböckerna när man inte har en aning om vem man skriver till...

2005-03-13 kl 21:05

Ja, det känns lite avvaktande på forumet. Många är inne och tittar men säger sällan nåt. Jag tror att anledningen till att man är väldigt anomyn i sin framtoning är att man först vill kolla lite vad som sker, vilka som skriver och om vad. Men man kan ju komplettera beskrivningen av sig själv efterhand. Det gjorde jag. Vidare - jag har haft husvagn en gång i min tidiga ungdom. Adria 420 från 1970. Från den tiden när det saknades både toa och kylskåp. Vi svängde ALDRIG in på en camping och knappast heller en vanlig rastplats. Däremot fann vi många romantiska skogssjöar där vi fiskade eller badade. Nu har jag äntligen efter många års suktande blivit ägare av en fabriksny fjolårsvagn. Solifer 520. Ur den sista finsktillverkade generationen. Vi har ännu inte campat, men våra barn är vuxna och vi planerar för första gången vår egen vuxna semesterresa där vi kan dra iväg dit vi själva vill och gå på museer och titta på konst och vackra byggnader eller bara sitta o slappa på en camping vid grillen med ett gott glas vin. Tidig försommarresa planerar vi för att i lugn o ro få kläm på hur man sköter vagnen, kör, backar o parkerar. Åker inte längre än nordtyskland som värst detta första år. Köpenhamn ska också få ett par dar.

2005-03-13 kl 21:37

Vet inte om ni är många som har varit inne på t ex kanonpris.com och tittat runt i inläggen?
Tyvärr är det rena lekstugenivån och många seriösa inlägg har blivt rent påhoppade och nergjorda. Tror att det kan avskräcka många från att skriva, man är lite rädd att verka fånig eller att bli påhoppad, åtminstone kan jag känna så efter att ha kollat runt på det forumet.
Fast varför ska man ha forum som dessa om man inte kan skriva?? Det är väl det som är meningen? Tycker att detta forum verkar vara en bra mötesplats! Hoppas det förblir så!

2005-03-13 kl 21:49

Ja, jag har varit inne o kollat lite. Det var det forumet jag tänkte på när jag började mitt förra inlägg. Egenligen lätt och smidigt att använda, men tyvärr blir nästan varje seriöst resonemang ganska snart stört av några som inte klarar friheten.

2005-03-14 kl 00:33

Håller med Er övriga tyckare angående
medlemssidorna att de är alltför anonyma¨men vi får väl uppmuntra de som
vill vara med att skriva något om sig
själva och vi som vågar kan ju frimodigt
kommunicera med varandra så kan detta
forum bli bra. Man är ju tacksam för tips om bla campingplatsernas standard
och förslag till nya attraktiva platser

2005-03-14 kl 20:38

www.Husvagnsforum.com är avsevärt roligare och seriösare!

2005-03-14 kl 21:13

Husvagnsforum startades för nästan ett år sedan och detta forum är vad jag förstår tämligen nystartat. Att det andra forumet är "roligare" kan jag hålla med om men det här forumet är inte mindre "seriöst".

• 11 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1637 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 605 fristående campingplatser och 707 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 325 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2021-05

• Campingkatalogen 2021

• Husvagn & Camping 2021-04

• Husvagn & Camping 2021-03

• Husvagn & Camping 2021-02

• Husvagn & Camping 2021-01

• Husvagn & Camping Nr 12 2020

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206