• 3 svar
FON WiFi
2008-01-04 kl 17:45

Finns det någon som har erfarenhet av detta internetalternativ?
mvh Jax

2008-01-04 kl 18:04

Ja, jag körde FON router nästan ett år. Det fungerade bra, men jag hade personligen ingen större glädje av att vara med. Det är ju sällan någon FON-router står i närheten av en campingplats.Det tråkiga med Fon tycker jag är att det är ett företag som låtsas vara en del av ett community. Men de är dåliga på communitys och det lyser tydligt igenom att det är ett affärsdrivande företag som först bryr sig om sig själva och sen om sina "medarbetare". Inget nytt direkt, men jag kände mig lite lurad när utlovade uppdateringar till min typ av router aldrig dök upp.Jag ser det lite som en lunchbuffe där du får äta så mycket du vill. Alla/många tror dom tjänar på det men det enda säkra är att restaurangen tjänar på det.

2008-01-04 kl 19:31

Jag har också varit med ett år ungefär, jag tyker att det är en bra ideé men det bygger på väldigt många är med. Jag har inte lyckats hitta så många ställe där jag har haft nytta av det, mest i centrum av större städer. Men det kostar inget och man fick gratis en trådlös router som man delar ut så jag kör på i väntan på att fler ska hoppa på detta

• 3 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1664 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 608 fristående campingplatser och 735 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 321 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2021-12

• Husvagn & Camping 2021-11

• Husvagn & Camping 2021-10

• Husvagn & Camping 2021-09

• Husvagn & Camping 2021-08

• Husvagn & Camping Nr 7 2021

• Husvagn & Camping 2021-06

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206