Kylskåp kallt en liten stund / av Dannyb

• 2 svar
Kylskåp kallt en liten stund
2021-07-10 kl 20:54

Hej. Är ganska ny när det kommer till husvagnsliv och behöver lite hjälp av er som kan lite mer.

Vi äger en gammal hobby från 88 där kylskåpet trilskas med oss, vad jag förstått så är det inte helt ovanligt med en mängd trubbel med dessa husvagnskylar och jag är beredd att se mig besegrad... Snart... Nu till mitt problem. Kylen verkar till en början kyla på ganska bra och i frysboxen blir det jättekallt och frostigt, för att en timma senare inte fungera alls och blir istället mer av ett värmeskåp. Jag har vänt upp och ner ett antal gånger samt satt igång en fläkt på baksidan som satt där när vi köpte kärran, denna låter dock jättemycket så den behöver bytas. Har bara kört på 220 (är tyvärr lite skraj för gasol)

Finns det något mer jag kan göra innan jag ser mig om efter ett annat kylskåp?

Mvh/Daniel

2021-07-10 kl 21:04

Du kan ju prova att köra på gasol, om du har en tub till hands. Men troligen är det inte där det har ont, så förmodligen får du samma resultat.

• 2 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1680 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 610 fristående campingplatser och 740 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 330 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2021-10

• Husvagn & Camping 2021-09

• Husvagn & Camping 2021-08

• Husvagn & Camping Nr 7 2021

• Husvagn & Camping 2021-06

• Husvagn & Camping 2021-05

• Campingkatalogen 2021

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206