• 6 svar
Nanoprylar
2007-10-04 kl 19:24

Tjabaa,alla campare.
efter många mil på vägen så kan jag numer säga att det är en super produkt!
nanobehandlad vindruta.men finns även till textil och så.
allt bara "pärlar av".....
är det ngnn mer än jag som provat denna,och blivit frälst.
/

2007-10-05 kl 17:44

Vet inte om det är samma men har testat något på rutan som också gör att vatten bara pärlar sig och rinner av och det är ju bra när det regnar men när det är fuktigt på morgonen och man åker i väg så blir rutan väldigt immig hela tiden tycker jag

2007-10-05 kl 19:24

jaha....
det där med imma vet jag inte ,visst finns det men det försvinner ju ganska snabbt också,principen bygger ju på att man skall ytnyttja hastigheten c:a 80 km/h, för att få effekten "att pärla av".
jag provade en sk.nano anti-imma grej för ett år sen, men tur att det var ett gratisprov,det var bara skräp!
däremot till glasögonen hittade jag ngt som fungerade men inte lika länge som tilverkarn sa,så det var en
engångs-företeelse.

2008-02-25 kl 09:44

Jo även imma försvinner ju, men som sagt man behöver ju köra ca 80 km/h för det ska ha den effekten och kör man då i stan där det är 50 km/h så har det ingen effekt tyvärr. Men när det regnar eller om man kan köra i "rätt" hastighet så är det riktigt bra tycker jag.

2008-02-28 kl 17:12

Jag är lite skeptisk till nanopylarna. En rapport nyligen visade på att partiklarna är så små att de går igenom kroppens försvar och fastnar lite överrallt inne i kroppen. Nej jag är nog gammalmodig och håller mig till att bara vaxa rutan lite då och då.

2008-03-01 kl 10:01

Hej
har ej testat Nano själv var köper ni dessa produkter ?
Conny

• 6 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1710 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 640 fristående campingplatser och 767 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2022-07

• Husvagn & Camping 2022-06

• Husvagn & Camping 2022-05

• Campingkatalogen 2022

• Husvagn & Camping 2022-04

• Husvagn & Camping 2022-03

• Husvagn & Camping 2022-02

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206