Ta chansen och laga campingmat i TV

Publicerad: 2016-06-02   Uppdaterad: 2023-04-18

”Mitt andra hem” är ett nytt tema i matprogrammet ”Halv åtta hos mig” i TV4. Nu söker de dig som är en hejare i husvagns- eller husbilsköket. I juni kommer två personer som arbetar med programmet ”Halv åtta hos mig” att åka runt för att träffa Stockholms härligaste semesterfirare. Av dem väljs sedan fyra personer...

”Mitt andra hem” är ett nytt tema i matprogrammet ”Halv åtta hos mig” i TV4. Nu söker de dig som är en hejare i husvagns- eller husbilsköket.

I juni kommer två personer som arbetar med programmet ”Halv åtta hos mig” att åka runt för att träffa Stockholms härligaste semesterfirare. Av dem väljs sedan fyra personer ut som kommer med i programmet med inspelning i augusti 2016.

Alla som fyllt 18 år är välkomna att söka till programmet och det enda kravet är att du inte tidigare arbetat professionellt med matlagning. Arrangörerna utlovar en intensiv och otroligt rolig vecka och och programmet sänds några månader efter inspelning. Vinnaren belönas som vanligt med 15 000 kronor.

Senast den 21 juni måste ansökan göras och den ska innehålla:
* Kontaktuppgifter (namn, telefonnummer, adress och hemort)
* Ålder
* Kort beskrivning av dig själv, dina intressen och ditt sommarhem
* Förslag på din bästa trerättersmiddag

Ansökan görs via https://www.shortaudition.com/halv-8-hos-mig
eller middag@itv.com

För mer information, kontakta Lena Gärdin eller Johanna Larsson, castare på ”Halv åtta hos mig”.
E-post: lena.gardin@itv.com johanna.larsson@itv.com

Missa inte att gilla Husvagn & Camping på Facebook!

Mer läsning:
Laga lätt och läckert på resan

Rulla till toppen