2015-11-13 kl 10:12
|
|
Jag letar efter en bra campingplats i Kroatien eftersom jag skulle vilja gå på af campingsemester med min make. Jag har letat på olika campingplatser på www.lux-camp.se ]- till exempel Camping Park Umag-det ser riktigt nice, och det är möjligt för oss att leva i husbilar och även lyxiga tält och bungalow tält. |
2015-11-14 kl 21:44
|
|
Umag är riktigt stor och trevlig, hög service. |
|
2015-11-17 kl 18:06
|
|
Kan bara hålla med ovanstående. Stort köpcentrum på cykelavstånd - åtm när vi var där 2010. Men som jag minns det inte de bästa badplatserna - men det kan ju ändras på så många år. Överlag verkar campingarna vara ganska stora - så cykel är inte så dumt. |
|
2015-11-18 kl 11:34
|
|
En annan camping som är bra och ligger nära Porec är Camping Bijela Uvala.Där är det träd så det blir inte stekhett hela dagen, men finns även platser utan träd.Mycket att titta på i omgivningen bla. vingårdar om man tycker om vin. |
Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!
Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.
6 nr för endast 349kr - klicka här
Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.
Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!
Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.