Forumcamping / av frank

• 6 svar
Forumcamping
2006-11-19 kl 23:24

Det skulle ha varit trevligt att träffa alla som skriver på forumen till sommaren på en camping. Med tretusen som är inloggade på forumen så borde väl åtminstånde 500 ekipage dyka upp. Husvagn eller husbil spelar ingen roll. Det viktiga är att vi hamnar på en bra camping med stort utbud på både mat och dryck och dans framåt kvällen. Har tidigare i våras skrivit till redaktionen om att forumets medlemmar skall få logotyper med sitt namn på som man kan sätta på vagnen. Har inte fått något svar på detta än. Är det någon fler än jag som nappar på idén ? Någon t o m har kontakter i campingbranchen.

Jag lämnar ordet fritt :-)

2006-11-20 kl 13:06

Jättekul ide! Maila till Ingela Svensson igen tycker jag.
Hälsningar

2006-11-20 kl 18:53

Det hade varit jätte kul om man kunde få ihop lite folk här ifrån forumet, till en stor campingträff. Men jag har inga krav på utbudet inte. Maten kan vi väl själv fixa... musiken lika så.
Då har vi bara själva platsen kvar att
fixa!! Absolut en trevlig idé!!

Ha det gott!!

Nettan

2007-01-15 kl 20:28

Låter som en kanonbra idéFrank. Vi kommer!
MVH Jessica

2007-01-16 kl 12:21

Bra idé. Skulle vara jätteroligt med en träff.
Jag är bosatt i Sunne så här kommer ett värmlandstips.
En lämplig camping skulle kunna vara Kolsnäsuddens camping i Sunne.
Där finns ca. 400 platser inom campingområdet, tyvärr är många upptagna av säsongare. Men man har också möjlighet till ca. 200 extraplatser.
Där finns också en folkpark med dans varje lördag. En nybyggd vattenpark finns också att tillgå.
Ska visst vara sveriges häftigaste. Inom området finns också två restauranger.
I anslutning till campingen finns ett friluftsområde med motionsspår och vandringsleder. Det finns också en skidstadion där man skulle kunna ha lite olika aktiviter.
Förutom campingen finns det i Sunne med omnejd en hel del sevärdheter för den som önskar ett lite mera kulturellt inslag.

2007-03-27 kl 08:41

Det skulle vara kul,tycker jag fast jag är ny här!

• 6 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1660 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 608 fristående campingplatser och 731 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 321 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2021-12

• Husvagn & Camping 2021-11

• Husvagn & Camping 2021-10

• Husvagn & Camping 2021-09

• Husvagn & Camping 2021-08

• Husvagn & Camping Nr 7 2021

• Husvagn & Camping 2021-06

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206