• 3 svar
Italienska Rivieran
2007-07-08 kl 12:40

Hej Anna!
Vi är ett par (egentligen skåningar) som bor utanför Sundsvall och som har en camper.
I slutet på Augusti så tänker vi åka neråt och besöka: Rehndalen, "Grand Canyon" i Frankrike, en parkeringsplats i filmen "Ronin" med bland annat Stellan Skarsgårt och Robert de Niro och marsklandet med de röda flamingona.
Därefter tar vi motorvägen direkt till Italien och tänker stanna runt San Remo och kusten fram till Genova under cirka 14 dager. Slutligen äker vi hem efter att besökt vänner i Milano och vid Comosjön.
Eftersom vi inte varit i San Remo och på just den nämnada Italienska Rivieran så vill vi ha tips om dels var man skall stanna/vara i eller runt San Remo (camping med bad) och på något eller några ställen efter kusten fram till Genova.

Jag har kollat på flera sätt men inte stött på någon som har annat än kört förbi nämnda riviera - märkligt.

2007-07-13 kl 16:23

Hej!
Vi har nyss varit och åkt nere på Franska Rivieran och då tyckte jag det skulle vara kul att campa just i San Remo men det ångrar jag nu för det var den sämsta campingen på hela semestern dyrt var det och bara 3 Ampers säkringar så man kunde inte ens koka vatten sen tog dom extra betalt för att ligga vid poolen så vi låg bara över en natt.
vi fortsatte till en ort som heter Agay där har vi legat två gånger tidigare och där är det bra vi har legat på två olika campingar och dom är bra båda två dom ligger direkt vid havet det finns fler men dom ligger inte vid havet den ena heter Camp Long lite utanför Agay, den andra minns jag inte namnet på och där har det varit fullt dom två sista gångerna vi varit dit.
Vi har åkt kustvägen från Italien till Frankrike så nu minns jag knappt vilka orter som ligger i Frankrike och vilka som ligger i Italien.

2007-08-08 kl 10:31

Hej igen!
Måste bara skriva och fråga hur du fick reda på mitt telefonnummer,det gjorde inget att du ringde det var bara kul men jag begriper inte hur du fick fatt i nummret???
Kram Ankie

• 3 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1660 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 608 fristående campingplatser och 731 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 321 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2021-12

• Husvagn & Camping 2021-11

• Husvagn & Camping 2021-10

• Husvagn & Camping 2021-09

• Husvagn & Camping 2021-08

• Husvagn & Camping Nr 7 2021

• Husvagn & Camping 2021-06

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206