Har ni hittat några nya vänner ??????? / av Anonym 604007026

• 14 svar
Har ni hittat några nya vänner ???????
2006-03-20 kl 19:44

Har ni hittat några nya vänner här på forumet som ni ska träffa i sommar?
Själv har jag hittat en jättego vän,som vi ska träffa i sommar.Vem är då denna goa vän????Jo "Nettan".
Kram på er alla.

2006-03-20 kl 19:50

Jo vi har verkligen hittat varandra!!!
Och roligt ska vi ha i sommar Viggan!!

Kraaaaam på dig!!

PS Har hittat fler vänner som jag kanske inte kommer att träffa i sommar, men som jag pratar med , i stort sett dagligen. Många goa samtal som givit mig många goa garv!!! DS

2006-03-20 kl 20:44

Har inte varit så aktiv på det här forumet på länge....har dock fått en del trevliga hälsningar via mail och i min gästbok på sista tiden. Jättetrevligt!
Kul med flera aktiva "campingtjejer"!
Känns annars som om det är övervägande "herrar" på den här typen av forum....:-)

2006-03-20 kl 21:01

Visst är det så,men det är husvagnsforum och än så länge är det mest herrar som drar och fixar vagnar så att dom skall fungera...

2006-03-20 kl 22:31

Jag tycker att det är en hel skrälldus med goa tjejer här inne. :o)
De tjejer som finns är så duktiga på att göra sig synliga och hörda, så jag upplever det som ganska så jämställt här på forumet i allafall.

2006-03-20 kl 22:33

Och gällende frågan från Viggen som jag glömde att svara på....*vimsig*
Nu är jag ju fortfarande så ny i gamet, men jag känner mig så otroligt välkommen och har nog känslan av att här finns några riktigt bra vänner. ;o)

2006-03-21 kl 08:16

Här har man hittat massor med goa o tokroliga vänner.Man får sig ett gott skratt varje dag.Kram på er alla!! Åsa

2006-03-21 kl 11:15

Kollar lite förskräckt på könsfördelningen på svaren i denna tråd. Är vi av hankön så ebarmligt tråkiga att inga av oss hittar nya vänner här? Suck, jag har iaf. Vänner att prata bort lite tid med, byta erfarenheter med. Även sådan nybliven vän där livets lite allvarligare delar avhandlas, ibland då med skratt och tjuvnyp men även med allvar och små tårar.

2006-03-21 kl 15:32

Jajamen.. Hittat nya o goa vänner..
Får t o m äran att träffa några i sommar..
Är också roligt att man kan prata om allt. Skämta, flamsa och allvarliga saker..!

2006-03-22 kl 08:27

Näää Jelander...ni av hankön är absolut inte tråkiga...visst finns det undantag,men dem kan man ju välja att inte blanda sig med. Du tillhör ju en av mina "goa gubbar" och med dig har jag alltid givande samtal...mer eller mindre allvarliga!!! Du var ju dessutom den medlem som fick mig att känna mig välkommen på forumet, så det tackar jag dig för!!!
Kram på dig "goe gubbe"!!

2006-03-22 kl 15:29

Mange...äran är helt på vår sida!!!
Ska bli riktigt kul att få träffa dig och Viggan!! Hoppas nu bara syrran får ledigt oxå. Annars får ni nöja er med mig!! Hur som helst...fest ska vi ha!!!
Kram på dig!

2006-03-22 kl 16:07

Nettan och Mange,vi ska ha jätteskoj.Jag längtar.
Kram på er.

2006-03-22 kl 22:19

Nettan o viggan: Klart vi ska ha kul.. Det blir väl lite f---kalas i alla fall.;)
Kramar tillbaka!!

2006-03-23 kl 20:14

Visst har man det. Vet inte om jag kommer att träffa någon i sommar, men det är ju inte omöjligt. Trots allt är det så att man känner för att kolla forumet innan dagen är slut. Det måste väl betyda att man har stött på folk som man bryr sig om, eller????
Kram Jessica

• 14 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1679 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 610 fristående campingplatser och 739 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 330 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2021-11

• Husvagn & Camping 2021-10

• Husvagn & Camping 2021-09

• Husvagn & Camping 2021-08

• Husvagn & Camping Nr 7 2021

• Husvagn & Camping 2021-06

• Husvagn & Camping 2021-05

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206