• 8 svar
moderator
2011-01-13 kl 07:47

var fins moderatorn, jag har inte sett dig på en stund.

2011-01-13 kl 08:08

Tja BeRo..vi är så beskedliga som skriver här så han behövs väl inte!

2011-01-13 kl 08:10

inte för behovets skull.

2011-01-13 kl 09:14

Jodå han finns som en skugga, och följer dagligen vad som skrivs.
När jag är förhindrad att läsa forumet finns det bl.a Jenny i redaktionen som axlar min uppgift. Undertecknad och redaktionen har en väldigt fin dialog i bakgrunden av forumet, där vi kan bolla olika situationer med varandra.

Allt går i vågor och det är lite som zubac säger: det är nu en bra nivå på det som skrivs. Det jag gjort, som synts, är att jag flyttat en tråd från en avdelning till en annan, efter ditt observandum bero.

En del medlemmar lämnar forumet för kortare eller längre tid, men kommer också tillbaka som aktiva skribenter. Så har det alltid varit och så kommer det alltid att vara. När någon försvinner tar andra vid och växer.
Nu i vintertider när många gått i ide sjunker aktiviteten naturligt. Vi har nu en blandning av campingämnen men också en humortråd.
När det gäller just humorn är det härligt att se hur inläggen balanserar mot vad som är anstötligt eller inte. Här har alla hittills haft mycket gott omdöme.

När allt flyter på bra kan jag ägna mig åt lite kommunikation med nya medlemmar som hela tiden strömmar till och det är glädjande att se! Campingglädje läses en hel del av våra vänner i Norge, och det kommer nya medlemmar från Norge nästan varje vecka.

Så även om jag inte syns i inläggen så finns jag med. Ta det gärna som beröm till alla er som skriver.

Ha det gott nu när det vänt och dagarna blivit längre :)
/ostbergr, moderator

2011-01-13 kl 09:31

Länsman har talat!!!

2011-01-13 kl 09:43

Tack edling du är go´ du. Nu har jag ytterligare en titel. Kan snart skaffa ett riktigt komplett visitkort :)
/Roland

2011-01-13 kl 09:48

Onödig kommentar, Edling! Men eftersom jag vet att du har ett gott hjärta och att du har skrivit det med glimten i ögat låter jag det stå kvar.

En moderator, och speciellt Ostbergr, är långt ifrån en länsman, men det vet vi ju alla redan.

Ha det gott!
Hälsningar frånett gråmulet Stockholm

2011-01-13 kl 10:04

Helt rätt uppfattat Jenny .Din duktiga sida har visat sig igen ,har skrivit ett privat brev till Roland. Som jag ser det så är ostbergr. en stor tillgång på denna sida ,skulle bli olidligt utan honom.Så till ER moderatorer : fortsätt ,ni gör ett bra jobb...mvh.Edling

• 8 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1684 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 638 fristående campingplatser och 745 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 301 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2022-02

• Husvagn & Camping 2022-01

• Husvagn & Camping 2021-12

• Husvagn & Camping 2021-11

• Husvagn & Camping 2021-10

• Husvagn & Camping 2021-09

• Husvagn & Camping 2021-08

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206