Husvagn & Camping Nr 2 2009 / av frank

• 7 svar
Husvagn & Camping Nr 2 2009
2009-01-27 kl 21:19

Jag lyfter på hatten och bugar ! Med detta nummer har H&C gjort en riktigt bra tidning. Flera av artiklarna har ett stort läsvärde för mig. Tänker närmast på reportaget om Sicilien och Österrike, testet av Concorde Charisma och familjen som byggde om sin vagn. Gillar även reportaget om smörjmedel och det nya Salutorget. Bra med större bilder och lite fler annonser. Läste också med stort nöje om skogsmuséet i Siljansfors ( har passerat där flera gånger, men aldrig stannat) På det hela taget så är jag mycket nöjd med detta nummer av tidningen. Fotot i testet av Concorden var de bästa på mycket länge. Roligt att ni tar tag i tidningen och skapar nyfikenhet hos oss läsare. En stor eloge till redaktionen !

2009-01-28 kl 00:00

Håller helt med Frank i hans rosor till redaktionen. Enda felet med tidningen (detta har jag skrivit några gånger tidigare) är att den tar slut så fort och man törstar efter nästa nummer. Jättebra jobbat av alla i redaktionen som producerat detta högoktaniga nummer. Bjud er själva på tårta först och dra sedan igång nästa nummer./Roland

2009-01-28 kl 14:30

Fantastiskt roligt med beröm! Den här karamellen ska vi suga på ett tag, och i morgon köper jag oss var sin bakelse. Tack snälla ni!Ulla

2009-01-28 kl 16:39

Håller helt med i berömmet. Precis som Frank så gillade jag repotaget om Siljansfors skogsmuseum. Som flera av er säkert vet så har jag husvagnen på Sollerö Camping året runt. Varje gång vi ska dit och hem också för den delen så passerar vi skogsmuseet och nästan varje gång stanner vi och går med hundarna så dom är rastade och klara när vi kommer till campingen.Men vi har aldrig varit inne på muséet! Skämmes ta mä fan!Nu får det bli ändring på det.

2009-01-28 kl 17:35

Jag prenumererar inte, men nu nu blir det nog ett lösnummerköp! Fullkomligt älskar Siljansfors, och stannar också gärna där och tar en promenad med jycken. Gå Knattestigen med barnen om ni stannar till där! Museet är mycket trevligt och väl värt att stötta med ett besök!

2009-01-29 kl 14:02

Visst var dena nummer bra,fast jag hoppade över artikeln om Concorde.Men som sagt allt annat var väldigt läsvärt!!

2009-01-30 kl 07:47

Vill väl påstå att det var läsvärt om Concorde också. Alltid intressant att ta del av olika lösningar på campandet och att åka Concorde vore ju trevligt även om det ligger en bit utanför de normala ramarna för de flesta. Mångfald é bra. Enfald é mindre bra. Ha en bra helg!

• 7 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1711 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2022-10

• Husvagn & Camping 2022-09

• Husvagn & Camping 2022-08

• Husvagn & Camping 2022-07

• Husvagn & Camping 2022-06

• Husvagn & Camping 2022-05

• Campingkatalogen 2022

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206