Innehåll hemsida / av PJ

• 12 svar
Innehåll hemsida
2018-03-02 kl 15:15

För några månader sen (eller ett år sen kanske) så dök det då och då upp nya artiklar på förstasidan som var intressanta att läsa, men det gör det aldrig nu mer. Är det nåt ni medvetet slutat med eller har det bara inte blivit av? Jag saknar det och tycker att det gör att sidan upplevs som ganska "död", det är ju enbart forumet som ger nåt sånär livstecken från sig.

Jag förstår ju att ni helst vill sälja tidningar och ha era artiklar där, men jag gillade när det kom nån ny artikel på sidan här lite då och då. Är det nåt ni skulle kunna återuppta?

2018-03-02 kl 15:31

Hej PJ. Visst finns det nya artiklar på startsidan. Tryck START/STARTSIDA så ser jag en inlagda i dag som handlar om INSIGNIA. I gr lades det in två nya artiklar. Kanske du inte skrollat ner tillräckligt långt på sidan?
Trevlig helg.
ostbergr/moderator

2018-03-03 kl 16:01

Håller med dig PJ. Merparten av artiklarna som publiceras är antingen gammal skåpmat (tidigare publicerade i tidningen) eller så handlar de om sådant som inte har med camping att göra (länkade eller kopierade från andra tidningar).
Jag skulle vilja se en bättre nyhetsbevakning av allt som har med camping och fritidsfordon att göra. Nyheter på hemsidan, bakgrund och fördjupning i tidningen.
Nu när det är vår så måste det finnas massor med nyheter som rör campingbranchen. Nya ställplatser, utbyggda campingar, nya spännande resmål. Listan kan göras lång.

LAEN
2018-03-03 kl 17:35

Men hej och hå, tidningen som sådan lever på sina intäckter varför då precentera sina nya/nyheter gratis?

Förstår inte ett sånt krav, köp tidningen och fördjupa er i nya smaskigheter direkt i brevlådan.

Att man här bjuder lite grann på det ena och andra är nog bara för att försöka öka läsekretsen.

Själv så är jag så nöjd med det lilla och skulle det skapa intresse så köper jag bladet för att skumma lite till.

2018-03-05 kl 13:19

ostbergr skrev:
Hej PJ. Visst finns det nya artiklar på startsidan. Tryck START/STARTSIDA så ser jag en inlagda i dag som handlar om INSIGNIA. I gr lades det in två nya artiklar. Kanske du inte skrollat ner tillräckligt långt på sidan?
Trevlig helg.
ostbergr/moderator

Skämskudde på mig! Jag hade inte scrollat ner nog långt, förut hamnade ju artiklarna högst upp och jag har helt missat att de nu ligger längre ner. Mittåt på mig, det var ju precis det jag saknade. Sen kan jag till viss del hålla med LAEN att det varit många gamla artiklar som återkommit osv (baserar jag ju då på de artiklar som dök upp för längre än ett halvår sen), men det var kanske också pga min nyupptäckta oförmåga att scrolla. ;)

Tack för svaret ostbergr, nu känns det bättre igen. :)

2018-03-05 kl 14:22

Så bra att det var just det med scrollning på sidan.
Ha en bra dag
ostbergr, moderator

2018-03-08 kl 08:20

Har det kommit in troll på sidan nu som erbjuder lån till bra ränta?

2018-03-08 kl 09:28

Ja det smyger in med jämna mellanrum. Både som enskilda trådar och som inlägg i befintliga trådar. Jag tror jag fått bort nattens skörd nu.
Tack för din uppmärksamhet Hagbard.
Trevlig dag önskar
Ostbergr, moderator

2018-04-06 kl 10:03

Har hela redaktionen påsklov? Inte en ny artikel på hemsidan på 14 dagar! Det som såg så lovande ut med intressanta och relevanta artiklar som publicerades med jämna mellanrum.

LAEN
2018-07-31 kl 14:34

Har alla semester och finns det ingen klurig som kan rensa bort alla Trollinlägg?

2018-07-31 kl 17:04

Håller med Hagbard. Har anmält flera inlägg men inget händer... Känns meningslöst anmäla fler.

2018-07-31 kl 17:21

Man får nog införa manuellt godkännande av nya medlemmar så man kommer bort från sånt här

• 12 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1710 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 640 fristående campingplatser och 767 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2022-07

• Husvagn & Camping 2022-06

• Husvagn & Camping 2022-05

• Campingkatalogen 2022

• Husvagn & Camping 2022-04

• Husvagn & Camping 2022-03

• Husvagn & Camping 2022-02

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206