Ekuddens Camping, Kungsör / av hpl

• 1 svar
Ekuddens Camping, Kungsör
2010-09-05 kl 12:43

Hej!

I förra helgen, torsdag till söndag, var vi på en liten kort campingtur till Örebro och Släktforskardagerne. Under resan dit övernattade vi på Ekuddens Camping i Kungsör.

En mycket trevlig liten camping med en utomordentlig service. Jag hade mailat till dem innan för att höra om det fanns plats, och samtidigt höra om det fanns en möjlighet att få en plats inte så långt från servicebyggnaden, Min hustru är handikappat och har fått ytterligare besvär efter en svår brännskada på det ena benet. Jag blev uppringd att det var inget problem, det fixades enkelt.

Väl dit fick vi ett mycket trevligt bemötande och anvisat en plats, en medarbetare gick med och visade vägen, som låg helt perfekt.

När vi hade ställd upp upptäckte vi att min fru hade glömd huvudkuddar. Jag frågade i receptionen om de kunde tipsa om en affär i Kungsör som kunde ha sådant. Genast erbjöds vi att få låna om det bara var för denna ena natt. Vi ville hellre köpa nya så vi hade framöver. Vi fick rådet att köra en mil till Köping där det fanns en Jysk Bäddlager.

Nästa dag skulle vi fara vidare men först ville vi se lite mer på Kungsör. Det var inget problem att ha vagnen stående kvar till fram på eftermiddagen så vi kunde gå på upptäcks färd i lugn och ro.

Toaletterna var fina och rena och vad jag kunde se var köket i samma fina skick. Inte alldeles nytt men rent och snyggt.

Och det bästa av allt: Självmant drog man av rabatten vi har som medlemmar i Caravan Club. Jag hade inte ens kollat i förväg så de kunde utan att vi hade reagerat tjänat 10% extra på oss. Det kallar jag rejäl behandling.

Kan varmt rekommenderas, vi kommer helt säkert igen.

• 1 svar

Nyhetsbrev

Få de senaste nyheterna från Husvagn & Camping direkt i din inkorg!

Forum

Detta innehåll är skapat av Husvagn & Campings medlemmar.

Bildalbum

Senaste kommenterade användarbilderna

Första intryck

Senaste

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Facebook

Följ Husvagn & Camping på Facebook

Tidningen för dig som har husvagn eller husbil

Prenumerera på Husvagn & Camping

Beställ din prenumeration online och få tillgång till allt material inklusive vår databas på över 500 tester.
I din prenumeration ingår även digital e-tidning här på sajten eller på din iPad och Android-platta.

6 nr för endast 349kr - klicka här

Campingkatalogen

1711 camping- och ställplatser, vilken är din favorit?

Här hittar du 638 fristående campingplatser och 770 ställplatser över hela Sverige. Här krävs inget campingkort för att övernatta. Du hittar även 303 campingplatser anslutna till SCR, Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation.

Saknar vi din favoritcampingplats?
Tipsa oss!

Köp Campingkatalogen!
Få Campingkatalogen bekvämt hemskickad, köp här.

Jämtland
  • Husvagn & Camping 2023-02

• Husvagn & Camping 2022-12

• Husvagn & Camping 2022-11

• Husvagn & Camping 2022-10

• Husvagn & Camping 2022-09

• Husvagn & Camping 2022-08

• Husvagn & Camping 2022-07

Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206